2010-12-28

Ullared på gamla dar kanske..

Jag har aldrig varit på Ullared och ej heller längtat dit.

Tanken på att trängas med en miljon andra besökare för att göra fynd jag kanske inte ens behöver tilltalar mig inte.

Fram tills nu.

En kompis som också fick en sån där härlig Tassimomaskin i julklapp ska fynda kapslar, eller T-Discs som vi säger, därnere. Tydligen är de bra mycket billigare och det är ju inget billigt kaffe det här, men försvinnande gott så man kan inte låta bli att brygga sig en mugg då och då. Att då kunna fynda till ett lägre pris känns helt plötsligt väldigt lockande.

Hemmets Veckotidning och Ullared.. Man undrar ju..

Men.

När fan bli gammal blir han religiös sägs det..

:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ullared??? Fan er du full eller?? Bara fått en knäpp?? Räknas bensinen in i detta billigs??? Monica noreg

pangis sa...

Tack monica.. Du tog Ullared ur mig:-) Tänkte inte på bensinen:-)

✿Ewa sa...

Ullared...jag vet inte vad som skulle kunna få mig att åka dit. Tänker som du gjorde förr, ;) en miljon människor att tampas med.
Har hört vänner som gjort fynd där, men ändå.... :/ De köpte också massor av andra bra att ha grejer.

Hur var det?

epsilon sa...

Men Amie - du som brukar vara så förståndig. Den långa vägen för några kronor. Unna dig ditt kaffe och njut av den tid du inte sitter i bilen.