2010-12-14

Nu skiter jag i det här..

Orkar inte med det där töntiga 30 dagars bloggning. 2 gånger med vad jag har för kläder på mig och hela tre gånger ska jag skriva lätt överpretantiöst om olika ögonblick. Inte en gång skulle man får skriva om pistolskytte och eftersom detta är en Pangisblogg så ger jag upp.

:-)

Där satt den.

Skönt.

Bättre då att få skriva om vad som sker i pangislivet just nu.

Jag avyttrar mitt hem, huset är ju sålt och nu kränger jag inredning både från mig och KP.

Blocketknarket ligger som en tät dimma över mig och stålarna ramlar in.

30 kronor här och en hundring där.

Jag blir inte rik men bra mycket mer Feng Shuiad.

Att jag sen har alla julklappar i hamn gör inte saken sämre.

Varde ljus alla!

Själv ska jag jobba arslet av mig..

4 kommentarer:

Lennart sa...

Jag behöver ett par bokhyllor, kanske du har... Fast det är ju en bit emellan.

Ingmarie sa...

Skönt att höra att du inte slagit dig till ro!Haa!!
Ja detta med julen har vi väl alla åsikter om så även fru Jacobsen.
Men jag måste säga att humöret är mycket bättre nu när jag läst pangbrudens inlägg!

EN RIKTIGT BRA JUL FRÅN ETT INSNÖAT VÄSTANBÄCK ÖNSKAR JAG DIG!

Mattias sa...

Annars kan du ju vrida om frågorna lite, så tänkte jag göra ifall jag nu orkar göra det där :)

Hoppas flytten går bra!

Max tackar för gratulationerna! :)

pangis sa...

Ja Lennart jag har en stor hög fin och djup bokhylla.. som ska avyttras. Gröntonat laminat med furuliste fram den är riktigt fin

God Jul alla ni andra