2010-06-06

Semsterplaner..

Vilken helg.

Sol, sommar och en son som skaffat flickvän:-)

Vi grillar och äter på altanen i värmen där växterna frodas. Gräset klipps i omgångar och mina vinterbleka halvfeta spiror får luftas i shorts.

Stressen på jobbet har tagit mig i ett järngrepp och bara tanken på det får hjärtat att rusa.

Men jag betar av, en sak i taget och räknar ner till semestern.

Våra semesterplaner är fortfarande diffusa. Min man har svårt för sånt och jag orkar liksom inte ligga på och tjata. Men i det stora så kommer vi vara knappt en vecka i Stockholm, där SM skytte ingår, vi kommer ta en långhelg i Danmark/Tyskland och en vecka där vi bilar runt Atlanterveien i Molde Norge. En vacker plats jag inte hade en aning om existerade.

Har vi tur och ekonomi i höst så ska vi försöka fara ner till goda vännen i Dubai en vecka.

Sen ska vi ju försöka flytta ihop också men det har ni väl hört förr..

:-)

Nu gräsmatta!

Inga kommentarer: