2010-06-26

Perfekt

Hur ofta händer det att det blir perfekt?

När det inte inträffar något missöde, inga skavanker, inget som förmörkar eller förstör.

Inte ens en "sketen" lite mörk prick.

Gårdagen blev en sådan magisk dag, när allt blev perfekt.

Vädret, miljön, maten drycken och framför allt sällskapet.

6 vuxna människor som klickade suveränt och där alla tog fram varandras bästa sidor. 2 lyckliga 10 åringar som blev bästisar från första sekund.

Vi åt gott, drack lagom mycket för att jag skulle bli trött vid midnatt. Vi dansade inte ej heller sjöng vi. Men vi tävlade i luftgevär och småtrollen drog upp aborrar som vi grillade. Vi spelade Sverigespel pratade och skrattade.

Vi vinglade ut på utedasset i den ljusa natten och jag spådde alla i deras händer.

Det blev en riktigt lyckad tillställning och jag är så glad att jag har dessa människor i mitt liv.

Dom ger energi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svårt att ha tråkigt i ditt sällskap.SY.

pangis sa...

Detsamma Puss:-)