2010-06-24

Semester dag 1.

Jag har semester.

Detta ljuvlig ord var synonymer är; Lediga dagar, sol, bad, rosé, grillat, resor, kärlek, partaj och böcker.

I mars och april orkar man upp och jobba jobba jobba men ju närmre semestern kommer desto mer trött blir man, man räknar ner och kan knappt bärga sig innan den dyker upp.

Den dyker upp, likt gubben i lådan varje år.

Nu har jag semester del 1. Vi ska fira midsommar med goda vänner i en stuga vid en sjö. Vi ska fira våra födelesedagsbarn och ta med två av dom till Stockholm. Där Gröna Lund och SM i pistolskytte hägrar.

Sen ska jag jobba 3 dagar till v 27 för att därpå ha långledigheten ända till 9 augusti.

Startar upp sommaren med ett tandläkarbesök och varför inte. Min tandläkare är både snygg och trevlig, fasst dyr:-)

Trevlig midsommar alla, härinne kommer en och annan bild att finnas

1 kommentar:

Lotta sa...

trevlig midsommar på dig med! (ps... Nu är det mycket lättare att läsa texten... - är det jag som håller på att bli gammal kanske...? Hu!)
Lycka till hos tandis!