2010-09-03

Lite shopping som omväxling kanske??

Ännu en vecka tillända, dom rusar iväg snabbt. Har avverkat hela 4 stycken sen semestern.

Jag upphör aldrig att förundras över hur fort tiden flyr.

Helgen går återigen i skyttets tecken, precis som veckan har gjort. Det är alltid intensivt den här tiden på året. Många av mina andra vänner undrar om jag inte gör något annat och sanningen är väl att det undrar jag själv ibland:-)

Idag har jag semester. Tänkte faktiskt unna mig lite shopping. Av kläder och eventuellt skor. Är sugen på ett par sådana där låga kängor, visserligen har jag några liggandes men toppar, jackor och skor kan en kvinna aldrig få för många av.

Något jag däremot aldrig mer handlar är inredningsprylar. Förr tyckte jag att det kunde vara roligt men numera bågnar skåpen både hos mig och KP och snarare ska vi göra oss av med ett och annat.

Jag har föreslagit loppis men han spjärnar emot den gode KP:-)

Hur som helst. solen skiner jag är ledig och har en liten överskottsslant på fickan.

Mot stora köpcentret m a o

Trevlig hel alla ni:-)

Inga kommentarer: