2010-09-24

Nervsjuka

Jag tror banne mig att jag blivit nervsjuk

Inte nervklen på något vis för menatl är jag stark som en oxe men för övrigt.

Först har vi ju det där med högerarmen, en eventuell nervskada som gör att jag har små tics. Mest märkbart vid skyttet men tack o lov har jag en tid på måndag hos kotknackaren från helvetet. Ni vet han som knäckte loss ryggen på mig i våras.

De sista dagarna har dessa nervåkommor spridit sig. Ja nu går jag inte omkring och sparka okontrollerat i luften eller så men mitt höga öga rycker och darrar.

Ovanligt irriterande.

Så ni som tror jag går omkring och flirtar med er ni kan glömma det omedelbart.

Jag är inte intresserad, bara lätt nervsjuk.

:-)

2 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Jag har samma små irriterande tics i mitt vänstra ögonlock...har oxå funderat på att söka för det men du kanske kan dela med dig av utlåtandet när du fått domen....:-)

pangis sa...

Nu ska jag till doktorn med armen.. dom säger att ögat beror på trötthet, tex stress.. en slags ögonmigrän.. men vad vet jag. Om min syster yster som är ögonsyrra läser det här kanske hon kan förklara för oss