2010-09-08

En rebell i famlijen..

Här sjunker besöksantalet likt Atlantis kunde jag konstatera för en stund sen.

Inget kunde förvåna mig mindre.

Inte ens jag själv tycker att bloggen inspirerar längre:-)

Senaste nytt i Pangisvärlden dock är att Fjunet numera är punkare. Således har jag en rebell och en ovanligt surmulen jänta därhemma.

Han har klippt sig i en taggig kort frilla och sytt en flagga, spelar gitarr och skriver texter i sitt band.

För säkerhets skull har de en låt på engelska, utifall att, de skulle slå igenom och bli berömda.

:-)

Så länge han inte slutar som Sid Vicious är det väl ok.

Den surmulna jäntan är värre att hantera men hon kanske shapar upp sig vad det lider.

För många språkläxor på en och samma vecka brukar ha den effekten på henne.

Nej tacka vet jag när hon kommer hem med väskan full av mattetal, då skiner hon som en liten sol.

Dessa barn...

8 kommentarer:

Monica sa...

jag er här;)

härligt med ungarna , man vet att man lever eller hur;)

pangis sa...

Tack min vän:-)

Jo man vet det..

Lennart sa...

Jag tittar in då jag hinner, men har inte alltid tid att skriva

epsilon sa...

Ja, gode tid som det var med tonåringar i huset. Men tiden går fort och det blir rätt så tyst.

Mattias sa...

Jag är också här ibland men har varit bedrövlig på att kommentera senaste tiden hos de bloggar jag läser.

pangis sa...

Håller med, jag läser hos er alla men är bedrövlig på att kommentera

Anonym sa...

Besöksantalet kommer snart höjas när folk måste sitta inne och uggla mer. Känns som det där med rebell ligger lite i släkten :O). kram på re

Pangbruden sa...

Tja värstingen i familjen är väl jag:-)