2010-09-30

Livstecken från en usel bloggare

Ok jag vet. Usel på att blogga var ordet.

Men här kommer ett litet livstecken.

Jag drar till Sälen, Älvdalen och Lima i helgen. Tävlar och njuter fjälluft med Bästaste.

KP drar till Stockholm och landskamp mot allehanda Danskar och Norrmän.

Fjunet är numera inskriven på körskolan och vackra dottern har, hör och häpna, efter 10 månader och 4 telefonsamtal äntligen fått sitt körkortstillstånd.

Det blir kanske inte så lugnt på vägarna framöver.

Som på jobbet m a o, för här är det allt annat än lugnt.

:-)

Life is, as usual, tämligen ok

5 kommentarer:

Lennart sa...

Då kanske jag ska se upp lite extra om jag råkar köra omkring där borta.

Monica sa...

ha en trevlig helg ;)
Kram från en dårlig kommentarare ?

Ynglet sa...

Lycka till i mörkret! Kram

LJ Media sa...

Usel bloggare???
Du är ju den enda som sköter sig av de jag följer:-)
Ha det najs i norr.

Gammis sa...

Håll i i mörkret jag provar lyckan i Överum med grovpangar på söndag.