2010-07-02

SM

Sen man gjorde om starttiderna för de olika vapengrupperna på SM har jag gjort mindre bra ifrån mig.

Första åren hade jag bar 10 resp 7 träff bort, men nu har det fördubblats.

Jag tvingas skjuta både B och C samma dag, mina favoritgrenar.

Big no no frågar ni mig och jag kommer vara tvungen att välja bort min favoritgren för man orkar helt enkelt inte!

Det är för stort och för krävande.

Annars hade vi en strålande första SM dag där bästa skyttevänner tog medaljer och KP raringen sköt in sig på en 7 plats i B:-)

Grattis!

Extra grattis till ArabLasse som fick ädlaste valören runt halsen idag och till Evangelista som visade gubbarna att kvinnor kan!

Dom kan rejält!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att humöret och vädret är på topp även om du inte lyckades med skyttet som du tänkt dig. Gratta mannen till 5:e platsen. Hoppas att vi ses imorgon. Kram från Pålsbodamen och Stålis.