2010-07-27

Atlantkusten, rödvin och fotboll

Gjort ett och annat för första gången i mitt liv denna sommar. Tex tagit bort ett getingbo, förvisso med experthjälp men jag var ju inte helt handfallen.

Eller rädd..

Igår var jag på mitt livs första fotbollsmatch live. Ja kanske inte mitt livs första då eftersom jag de facto spelat fotboll själv i unga år och båda kidsen var ju aktiva så jag har ju varit fotbollsmorsa en sväng.

Men.

Jag har aldrig sett en allsvensk match live förr.

Det var en ny upplevelse och tro det eller ej men det var riktigt kul.

Spänningen var olidlig och vi hade guldplatser så man missade ingenting.

3-0 till ÖSK och jag skrek mig hes.

Kan jag ha bidragit till vinsten månne?

Jag menar som en slags maskot deluxe eller nåt??

F.ö packar och planerar jag för en vecka vid en regnig och kall Atlantkust.

Kärleken och rödvinet får hålla mig varm.

Inga kommentarer: