2010-07-20

Att ge och ta..

Som ni alla vet så är KP raringen ingen älskare av shopping.

I går fick han dock ett av sina sällsynta utbrott och vi styrde kosan mot Vingåkers märkesoutlet.

Betyg? Ja sådär.

Fanns en del bra, helt klart, men även massor som jag inte skulle vilja ha. För mycket var för damigt om jag ska uttrycka mig milt.

Kanske inte så billigt heller då det enbart finns "finaremärkenvaror".

Tex så hittade KP raringen en funktions T-shirt till halva priset. Låter väl bra eller hur? Problemet är att nypriset var 1000:-

500 spänn för en T-shirt är dyrt frågar ni mig sen må självaste Tiger Woods ha designat den.

Hur det gick?

Jo det blev köp:-)

Han var sig inte riktigt lik igår..

Jag shoppade lite jag med, men det å andra sidan är mer likt mig.

Idag är det "paybacktime"

Jag ska med och fiska:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Damigt....nu var du väldigt mild ;)

FruT

Lennart sa...

För 5 år sen köpte jag en tröja i Amsterdam för 100:- Euro. Tyckte den såg snygg ut och tänkte att den var värd pengarna. Tror jag har haft den 3 gånger.

pangis sa...

Kärringaktigt då:-) Men en del bra sportkläder till ok priser.

Lennart.. Då sliter du ju inte ut den i allafall:-)