2010-07-23

Helt ok just nu


Lite mer än halvvägs in i semestern och jag har hamnat i den där sköna semestermooden.

Såsar runt i min egen takt och gör ett och annat nyttigt. När jag får lust och i ett behagligt tempo.

Hela tiden varvar jag med korsord och böcker.

Lite för länge på nätterna kanske men vad sjutton jag har 2 veckors ledighet kvar och kan lugnt vända på dygnet som jag vill.

Jag är redan såpass utvilad och ostressad av inga måsten att jag faktiskt skulle kunna börja jobba igen på måndag, men det tänker jag inte:-)

Nej nästa vecka ska jag fortsätta att semestermooda och packa inför sista veckans roadtrip.

Jag och kärleken..

Getingarna är borta och nästan hela häcken är klippt.

Bra lön fick jag med:-)

Jäkligt bra..

Helt ok att vara en Pangbrud i dessa dagar.

Inga kommentarer: