2010-04-12

Peak på bloggen

Undrade just varför jag peakade besöksantalet så till den milda grad under v 12.

Antalet besökare den veckan var mer än det dubbla.

Gick tillbaka och läste inläggen. Norsk spermiebrist kanske? Jag menar att det kanske är många som just googlar på ordet spermie och hamnar då här. I min ickeporriga Pangisblogg:-) Vilket nedköp i såfall.-)

Sen var ju slyngeln med på TV nämnda vecka, så kanske det inslaget drog besökare. Nu är han förvisso ingen Måns Zelmerlöf eller liknande men som hans ömma moder är man ju stolt.

Sen hittade jag inlägget.

Det som troligen peakade upp antalet.

Uppdrag granskning och Bjästa var orden för dagen den veckan. En samhälle som sattes i mediabrand under några veckors tid drog nog många besökare till allehanda bloggar.

Pistolskytte lockar däremot inte många men vi som sysslar med det vill näppeligen vara utan.

Undrar om jag peakar den här veckan med?

I det här inlägget finns ju ord som, spermie, porr, uppdrag granskning och Bjästa.

Välkomna ska ni vara i såfall.

Whoever you are!

:-)

Inga kommentarer: