2010-04-27

Kosta skjortan för en klänning

Ambivalensen har åter slagit till.

Jag har letat klänning.

För en ickeklänningsmänniska som mig är det ett riktigt huvudbry.

Tänk om man ändå kunde gå på bröllop i jeans, eller keps och hörselkåpor.

Men det kan man inte varför jag måste leta klänning.

Jag kom så långt att jag hittade en riktigt snygg liten sak till kofta.

I syren.

Sen tänkte jag köpa klänning i samma färgskala.

Kom hem med en helt annan sak.

Dyr som fan.

I beige, vitt och svart.

Men satan så snygg den är.

Vad gör man med koftan nu??

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bild på klänningen önskas/M

Pangbruden sa...

Ska bli:-) När jag kommer hem..

Monica sa...

va kul ;) jag vill se ...

Lennart sa...

Det där kan inte jag svara på, jag kan inget om kläder.

epsilon sa...

Kanske till rätt så ljusa jeans med 70-talsaktig rysch-o volangblus som tycks vara på modet igen

pangis sa...

Rysch??? På mig?? Knappast:-)