2010-04-10

Lyckad tävling!

Idag var det riktigt kul att skjuta, snålblåst och kyla till trots. Det mesta stämde och skottet satt där de skulle.

Betade av den ena kniviga stationen efter den andra och allt satt.

När jag kom till sista station hade jag bara missat två skott. Tyvärr var sista stationen så svår att de flesta sköt bort sig, även undertecknad men trots att jag missade 3 skott där så räckte slutresultatet till att jag placerade mig i bästa tredjedelen och är kvalificerad till SM 2011.

Det är nästan ett år sedan som jag var i bästa tredjedel så glädjen är stor. Armen börjar läka och skyttet segar sig sakta men säkert uppåt.

Glad och frusen Pangis tar nu ryggläge på soffan med film och allehanda godsaker.

Det har jag gjort mig förtjänt av:-)

1 kommentar:

Lennart sa...

Se där, det går ju riktigt bra för dig då. Hoppas bara att armen läker och blir som den ska vara. Då får de andra se upp för dig tror jag.