2010-04-01

Äntligen myndig!

Äntligen

Äntligen myndig. Slyngeln fyller 18 år idag och har gått från att vara en utklädd Dr Bombay men fastklistrat pipskägg till en ung man på 1.86 med höga betyg, klart ointresse för kläder och äkta fjun på läpp och haka.

Musiksmaken är inte längre Bombay utan tidigt förlorade han sig i hårdrockens värld och där är han än. Iron Maiden är Guds gåva till mänskligheten och Ramstein dess efterföljare.

Fr o m idag har jag inte längre mycket att säga till om men jag hoppas och tror att jag på vägen hit lärt honom de värderingar man kan behöva för att fungera i ett samhälle.

Det är en bra slyngel jag har, inte tal om annat.

Jag vet inte om han läser min blogg så jag vågar inte lägga ut hans presentbord än.

Men vad tror ni man får om man växt upp i en Pangisfamilj?

:-)

1 kommentar:

Monica sa...

grattis till slyngel och tv kändisen ;)