2010-04-19

Hur hinna allt..?

Laddad inför ny vecka.

Betat av massor här på jobbet och nu pausar jag med en mugg kaffe en stund. Så ni får ert.

I morgon kör vi lååång dag och efter det packar jag inför kurs onsdag torsdag. Ni vet kursen med finhotell och X2000:-)

Väl hemkommen på torsdagkväll är det bara att packa om väskorna inför helgens Sälentripp.

Ja igen.

Sista rycken nedför backarna och syster ska avfiras inför det stundade bröllopet med några timmar på SPA.

Är man "forlover" så är man:-)

Undrar när jag ska hinna leva mitt liv egentligen?

Ni vet det där vanliga livet som består av tvätt, dammsugning, fönsterputs och vårstäda trädgårdshelvetet. För att inte tala om avloppet som proppats igen av allt för mycket svart långt hår.

Tja jobbet lär ju knappast gå ifrån mig men jag medger att jag känner mig lätt stressad.

Tänkte försöka flytta någon gång.

Flytta ihop..

Hela grejen börjar likna en parodi..

...och dagarna går..

Hur hinner alla andra?

3 kommentarer:

Monica sa...

du har i alla fall kul ;) ser det ut som KRAM ;)

bästaste sa...

Jag har skaffat mig en fönsterputsare för första gången.
Har inte putsat fönster sen jag flyttade hit.

pangis sa...

Kan man få telefonnumret?