2010-04-16

Lite skit har ingen dött av men....

I korthet:

Dotterns dumheter med att färga håret svart har resulterat i att hon tappat massor.

Det i sin tur resulterade i att eders Pangbrud fick rensa avloppet till duschen vilket i sin tur föranledde jävligt smutsiga naglar.

Helgen tillbringas ståendes i en monter på en mässa.

Jag lär få händerna i byxfickan.

Tänk er ursäkten "Ursäkta mina smutsiga naglar men min dotter tappar hår"

Jo jo..

Nä man lär bli klassad som lortgris om man visar upp de här.

Nej

Det fungerade inte med nagelborste, ej heller med svinto och ammoniaken är slut.

Händerna i fickan som sagt.

Och på täcket

För nu säger jag godnatt!

2 kommentarer:

Lennart sa...

I tonåren ville jag har kolsvart hår. Köpte en flaska tulpansvart hårfärg och färgade mig hemma i badrummet. Håret blev svart och jag var nöjd och glad, men... Sen efter två dagar ändrade det sig till blått! Så var det blått i flera veckor! Men håret ramlade aldrig av.

Pangbruden sa...

Du var en avatar redan innan den var uppfunnen alltså:-)