2011-02-18

Sista fredagen

Absolut sista fredagen i mitt älskade lilla hus står för dörren..

Något vemodigt men samtidigt så ska det bli skönt när flyttlasset gått och man kan börja bygga upp något nytt.

Nya huset har blivit så fint och jag kommer trivas riktigt bra. Sover som en stock i nyrenoverade sovrummet, varmt och ombonat med nya möbler. Våra möbler.

Veckan har vi ägnat åt att städa, bygga hyllor och rensa lite till. Hur mycket kan man rensa egentligen?

Bara idag kom jag på några saker som inte är värda att släpa med och hos KP står det fortfarande högvis med gammalt som inte får plats.

Antar att vi har en tids kaos framför oss..

I afton ytterligare en sväng till IKEA men nu i sällskap av vackra dottern som ska få lite nytt till sitt rum.

Ett rum som för övrigt blev husets snyggaste!

Trevlig helg alla!

4 kommentarer:

Eskortflickan sa...

Spännande, Amie, lycka till P-O och du. Här har vi precis burit hem 25 flyttkartonger, vårt arbete börjar nu...

pangis sa...

Ja lycka till ni med, jag kör på flyttfirma som tar det värsta.. Det bästa beslutet hittills..Det och städfirma:-)

Autobahnfahrer sa...

Lycka till och ha det nu trevligt i det gemensamma huset. Själv har jag lärt mig efter alla mina flyttar, jag äger så lite som möjligt och samlar inte på mig saker.

pangis sa...

Lennart..Tack! Det är ju så man ska tänka!