2010-08-25

Teensen då?

Det var ju länge sedan jag beklagade mig över mina teen.

Månne det beror på att jag inte har något att klaga på.

Det flyter liksom på.

Fjunet har haft sitt livs sommar och det verkar fortsätta. Koncerter, jobb, medeltid, mjöd och brudar avlöser varandra. Kompisarna har namn jag knappt kan uttala men vad gör det, dom är ett tight och schysst gäng.

Det bästa är att han fixade Matte B kursen, den enda kurs han någonsin haft problemm med.

Att han för stunden skjuter bättre än sin ömma moder är svårare att acceptera men jag får bara bita ihop och träna mer helt enkelt:-)

Vackra dottern ser jag inte heller till mycket. Hon har arbetat mycket i sommar och nu när lönen ramlar in i morgon antar jag att det ska brännas stålar. Den damen har ärvt sin mormors svarta bälte i shopping kan jag lova.

Jobb är varvat med bästisen.

Den gamla modern får tvinga sig till en och annan stund.

F.ö anser jag att dom är väl lika glömska och lata som dom var innan sommaren men väluppfostrade mot främmat´ folk:-)

Och katten får ju mat..



Varför klaga?

:-)

Inga kommentarer: