2010-08-16

Mästare och kaos om vartannat

Helgen som gick var en bra helg.

KP raringen var på landslagsuttagning och fixade det galant, så nu är man ihop med en mästare igen:-)

Själv blev jag mästarinna. Inte någon självklarhet, man måste skjuta det till sig och i mitt fall pratar vi inte landslagsnivå utan länsnivå.

Men jag är lika glad för det och numera innehavare av ett fint, graverat tennfat. Jag blev ju mästarinna för tredje året på rad och då får man vandringspriset fint i sin hand:-)

Mellan skyttevarven har vi ätit gott och myst. Tropikvärmen inbjöd till långa altankvällar.

Måndagen har startat med kaos. Ett tillräckligt tufft kaos här på jobbet för att vårt skyddsombud skulle sätta ner foten och fundera på att stoppa arbetet.

Sånt får man inte vara med om varje dag och jag följer utvecklingen med nyfikenhet, spänning och ett leende på läpparna.

Fin dag ni med:-)

2 kommentarer:

Eskortflickan sa...

Grattis till er båda, det är till att skörda framgångar!

pangis sa...

Tack tack.. Ibland så lyckas man ju:-)