2011-03-26

Sista veckan i mars..

Uppryckning.

Dvs dags att blogga lite.

Värsta veckan på året står för dörren, ja en av dom kanske jag skulle skriva. Det finns alltid en och annan vecka som jag betecknar som värst.

Hur som helst så är denna vecka den s.k skytteveckan. Veckan då allt sker på samma gång.

Stora tävlingen som vi arrangerar i morgon, arla morgon och sen kväll väntar. Årsmöten på årsmöten nästa vecka och däremellan ska presenter införskaffas och resväskan packas. Jag stryker sällan men inför en utlandstripp åker alltid strykjärnet fram.

Presenter?

Tja slyngeln är ju inte vilken slyngel som helst utan vårt "lilla" aprilskämt så på fredag behagar han att fylla 19 år..

Stilig 19 åring med fina betyg och en flicka i handen... Kunde varit värre frågar ni mig...

:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanske en näsvis fråga, men varför stryker du bara inför en utlandstripp?

pangis sa...

För att det är så jäklar trist och när jag reser stryker jag för att få plats med mer i resväskan:-)

Frågan var klart befogad:-) och det händer att jag stryker ibland ändå.. men inte så ofta.. :-)

pangis sa...

PS..Däremot gillar jag att damma och är en jäkel på att skura badrum:-)