2011-03-12

Bokat och klart!

Om man har en man som anser att semester är lika med att fiska Gös i någon liten svensk pöl så är man tacksam att man åtminstone har en väninna som föredrar att resa utanför pölgränserna:-)

Vi har gjort det förr, medels buss och medels flyg men vi har aldrig gjort det medels charter.

Det blir det ändring på den 2 april.

För då tar jag med mig Bästaste och firar husköp med en vecka på hotell modell finare.

Ibland gör man riktiga fynd även i chartervärlden:-)

Jag ser fram emot några dagar med Cava i glaset, god mat på tallriken, guld- eller chokladinpackningar på SPA avdelningen och en tillräckligt hård spansk hotellmadrass så att mitt ryggonda ger med sig. Att det även bjuds på sol och bad gör inte saken sämre.. Sol i allafall, badar gör jag helst i 30 gradigt Dubaivatten:-)

Man kunde t o m få en behandling där man badade i champagne, skulle vara bra mot ålderdom..

Men.

Fan vet om det inte är roligare att ha Cavan på insidan:-)

4 kommentarer:

Eskortflickan sa...

Låter fantastiskt underbart, bada ni både i cava och häll det i strupen!!

Lennart sa...

Jag tycker att du ska dricka cavan, det är bara dumt att plaska runt i den, slöseri också.

LJ Media sa...

Dricka är bättre än att ha Cavan i pavan:-)

Bästaste sa...

Jag ska ha Cavan på insidan! Det behöver jag efter alla påfrestningar som jag utsatts för!!