2011-03-23

Inte så illa..

Har varit på någon slags konferens i dagarna två.

Nya riktlinjer för arbetsuppgifterna har satts upp.

Det har även tillkommit resurser.

Helt ok frågar ni mig. Oftast när det tas beslut om förändringar i organisationer är dom ju negativa men nu var det ett annat ljud i den koskällan.

Så.

Jag klagar inte.

Att det sen bjöds på god mat, vin (vi fick bekosta vinet själva märk väl) och nattsudd gjorde ju inte saken sämre.

Om två veckor glassar jag runt i pensionärsparadiset Puerto Mogan..

Med Cava i glaset..

3 kommentarer:

epsilon sa...

Men grattis! Tillkommit resurser- när hände det senat? Jättebra!

pangis sa...

Ja man kan ju undra, skönt i allafall att de lyssnat och att det nu blir bättring

Eskortflickan sa...

Skönt med förstärkning, jag upplever samma sak hos mig just nu! Cavas, ja då blir det nog fart även på 65+arna ska ni se.