2011-03-19

Lite lördagsblaj sådär..

Undrar vad som hände..

Vart tog mina fyndig inlägg vägen?

Dom där roliga.

När jag tänkte till.

Ja inte visar dom sig särskilt ofta här på bloggen. Men visst. Det finns att skriva om. Jag skulle kunna vara både ironisk, elak och kanske t o m kul.

Men.

Det skulle innebära att jag på ett eller annat sätt "hängde" ut människor i min närhet och det har jag ingen lust med.

Min egen vardag är numera så vardaglig att den knappast är något att skämta om. Hoppas det blir ändring på det när vi semestrar söderut jag och Bästaste.

Det serveras Cava till frukost på hotellet och det vet väl alla vad som sker med tanter i sina bästa år när de får i sig lite Cava.

Dom blir kul!

Idag skytte i morgon likaså.

Eders Pangbrud har startat säsongen.

Peace alla!

1 kommentar:

Lennart sa...

Kom att tänka på en sak angående ditt skrivande om Cava. På min avdelning jobbar några kvinnor, i åldern 30 och uppåt som gillar att dricka Cava på våra konferensresor. Vid varje tillfälle så händer samma sak, de blir fnissiga, får yviga armar och börjar att dra fräckisar. Så ser de så luriga ut också.