2009-01-16

Telefonsex

Läste ett så roligt inlägg om telefonsex hos min bloggis Lennart.

Och det slog mig plötsligt.

Varför vill ingen ha telefonsex med mig? Jag har aldrig under hela mitt liv ens varit i närheten. Är det en brist månne? Ett förlorat personlighetsdrag? en defekt?

Själv anser jag att min röst, lite hes sådär, är ytterst lämplig för telefonsex. Men den verkar inte duga..

Eller så beror det på att jag är 44, numera bredbakad, och har en kära pojkvännen..

Folk kanske inte vågar erbjuda telefonsex till en pistolskytt? De flesta som ringer mig är ju också kvinnor.. Hmm.. Gamla faster kanske inte är så intresserad..

Nej jag har inte druckit alkohol, jag bara undrade:-)

14 kommentarer:

sofie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
sofie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vad har du gjort?! Polisen?? Jag har förresten druckit vin. Sprittande rosé. Japp.

Anonym sa...

Ha ha, du får väl ringa KP från jobbet nån gång och testa då :)

Jaså vill inte barnen ha fredagsmys med dig? Nä man kommer väl till den åldern med Max också men det dröjer väl ett tag tack och lov.

Tina och jag har också läst lite om gallan och alla symtom stämmer ju inte men en del. Vi får se hur det blir i helgen. Har inte blivit orolig tidigare men börjar ju fundera lite nu när det inte går över.

Fast precis nu när jag skriver mår jag rätt bra måste jag säga och har lite matsug till och med.

Ha en supertrevlig helg!!

Monica sa...

hahaha va rolig du är!!
Prova vettja och du ? du kommer får en himla massa besökare i helgen ,med detn rubriken haha kolla siffrorna nu och sen på måndag så får du se!! ;)

Anonym sa...

Jag reagerade först bara på kommentarerna. SEN ramlade inlägget in i mitt rosépåverkade huvud!
Men jag säger som Babben:
"Jag fattar inte vitsen med telefonsex. Hur ska man kunna höra vad de säger när man har luren uppkörd mellan benen?"
Eller nåt...

Anonym sa...

Monica.. jag satsar på det:-) Trevlig helg ni alla!


Mattias.. galla eller njursten är mitt tips..

Anonym sa...

Bitte.. vad stod det i kommentarerna.. jag har inte fått se dom..ngt elakt?:-)

Anonym sa...

Nej, det var inget elakt. Nån som var lite brydd över vad du kommenterat i en annan blogg. Kolla FB!

Majsanochmalla sa...

Hahhahhahhaaaaaaaaaaaaaaaa... Tx... Jo jag tackar.. najs.. Med rätta.. Testa! ;-)

Pok

Mallahadejuenbrabralla!

Lotta sa...

tänk vad många nya bloggbesökare du kommer få nu Amie! I princip alla som googlar på "telefonsex" kommer väl att hitta hit :)

Pangbruden sa...

Japp det var meningen:-)

Anonym sa...

Kanske min kompis skulle ha ringt dig istället?

Pangbruden sa...

Lennart..ja för ingen annan verkar vara intresserad:-)