2009-01-14

Att sätta en gräns

Ni som är lite uppmärksamma såg att jag tog bort ett inlägg igår. Let´s Dance Jeanettes mamma berättade om Mojjes hjärtinfarkt och att Niklas Wahlgren skulle ersätta honom.

Men eftersom TV 4 inte gick ut med något igår ville jag avvakta och raderade det jag skrev. Någonstans måste man respektera det privata. Jobbskvaller kanske ska få vara jobbskvaller om det handlar om en så här allvarlig sak.

En ung människa får en hjärtinfarkt och en annan ung människa blir mycket chockad och ledsen.. Nej jag kunde inte ha kvar inlägget innan det blev officiellt.

Där någonstans går min bloggräns

Var går din?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har tyvärr nog inga gränser... mer än att jag är en sympatisk o empatisk människa - kanske inte skriver om sånt som gör människor jag gillar ledsna.

Läskigt med Mojje.

Anonym sa...

Jag har gränser, men de är inte alltid så tydliga för mig själv. Har därför också raderat gjorda inlägg ett par gånger.

Och då känns det skönt att veta att man inte har Sveriges största blogg och att varenda kotte hunnit läsa det ;-)

Anonym sa...

Var min gräns går vet jag inte riktigt. Men jag skulle nog även jag dra tillbaka mitt inlägg, precis som du gjorde.

Anonym sa...

Jag skulle ha gjort exakt som du!!
Det är ganska mycket jag skulle vilja skriva om, men vet att många skulle bli rasande:)
Kram lena.

Anonym sa...

Kan du inte skriva liiite:-)

Monica sa...

jag såg du hade tagit bort och jag skulle gjort det samma!