2011-01-10

Same same

Ojdå.

Tiden går fort när man har roligt..

Eller är ledig..

Eller har massor att göra.

Har varit ledig från jobbet men knappast ledig.

Ja, jag kan väl tjata mig blå om hur mycket vi har att göra, bara för er att ställa upp och lyssna, eller läsa då:-)

Vi tar oss sakta men säkert framåt i flytt och packbestyren.

Nästa vecka kommer tapeter, färg och målare.

Och

Har vi tur har vi äntligen hittat de sovrumsmöbler vi vill ha.

Man kan kosta på sig att vara lite kräsen.

Jag menar.

Vi ska ju sova där i många år.

3 kommentarer:

epsilon sa...

Absolut kan man vara kräsen. Man byter ju särskilt ofta.

Lennart sa...

Mina sängar kostade en hel del, men jag haft de ett antal år nu så utslaget på den tiden har jag fått valuta för pengarna. Och de är fortfarande fräscha.

pangis sa...

Jo sånt är viktigt..