2011-01-13

Lägesrapport

Flyttfirman är avbockad.

Nya sängmöbler beställda.

Nytt vapenskåp inköpt och levererat. Nya regler efter 1 januari. Tänk på det alla skyttar därute.

Massa möbler och prylar är avyttrade.

Jobbet har dragit igång efter helgerna, jag vet att jag lever kan jag säga:-)

Tapeter och målare kommer på måndag.

Alla juridiska papper fixade och klara.

Klubbens bokslut snart färdigt.

Adressändring och uppsägning av vissa småsaker kvarstår men det hinner jag.

Jag tror jag har hyfsad koll hörrni..

Just det.

Idag fyller jag år, det är nog det enda jag faktiskt glömt bort men grattis på mig då.

Att fylla 27 år för 19 gången är inte helt fel.

:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

grattis! Kommer ihåg då du fyllde 40 :)

pangis sa...

Tack, ja vem har glömt den festen:-)

Lennart sa...

Grattis!

Tove sa...

Grattis i efterskott! då är vi lika gamla nu då :)