2010-11-01

Pangis goes fotboll

I höst har jag haft möjlighet att på bästa parkett se ÖSK spela sina hemmamatcher.

Inte nog med det jag har inte ens behövt betala ett dyft för det hela:-)

Sponsorer sponsorer sponsorer.

Sportnörd har jag varit i hela mitt liv men jag trodde väl aldrig att jag skulle bli så fascinerad och intresserad av ett allsvenskt lag som jag blivit i år men nu är jag svart/vit i hela min fotbollssjäl.

Större delen av mitt hjärta och även min själ tillhör däremot den svart/gula fina pistolskytteklubben:-) Inget att fundera på..

De måndagar jag haft möjlighet har jag varit på plats, Sektion N på södra läktaren rad 4 plats 57. Där har jag hejat, analyserat, ifrågasatt domare och skrikit mig hes tillsammans med övriga fotbollsnördiga Örebroare.

Idag var vi hela 9500 personer.

Tack vare att jag suttit på den platsen med min svart/vita halsduk och svart/gula mössa har nu ÖSK slutat som trea i den allsvenska tabellen. Tagit finbrons och får spela i Europacup nästa år.

Jag är mycket nöjd med min supporterinsats. Hur jag hanterat den och framför allt hur jag har förvaltat den.

Idag tex bidrog jag till seger med 2-1 mot anrika Änglarna.

Men så är jag alldeles hes också.

:-)

Tack ÖSK och Camfil! Ni har förgyllt många av mina måndagar denna höst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

3.250 kronor kostar ett säsongsabonnemang nästa år.

pangis sa...

TACK!!!