2010-05-24

I vilken ände ska ja börja?

Sitter vid mitt skrivbord och våndas lite. Måste komma igång. Har så mycket att göra de sista veckorna innan semestern att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.

Jamen varför bloggar du då kanske någon tänker?

jo jag samlar mina tankar när jag skriver ner dom, så enkelt är det. När jag sätter orden på pränt fastnar dom i mitt huvud och jag får lättare att kavla upp ärmarna och sätta igång.

Ett bokslut för ett stort projekt ska göras. först ska underlagen tas fram sen ska UB förvandlas till ett IB. Intäkter och utgifter redovisas och ett resultat presenteras.

Olika antagningar ska göras till en mängd utbildningar, både inom vux och inom YH. Olika lagar styr och olika antagningsprocedurer krävs.

Möten, alla dessa möten.

Men jag fixar det, jag jobbar bra under press och nu vet jag vart jag ska börja.

F.ö har jag haft en sån där fantastisk helg. En sån där helg som tillhör guldkornen.

Värd att minnas.

Nej nu kör vi!

Inga kommentarer: