2010-05-19

Går på knä..

Jag kanske skulle hoppa på tåget.

Skaffa mig en hemlig blogg och skriva vad jag egentligen tycker om saker och ting.

Vara förbannnad och ösa ur mig.

Eller så hoppar jag framför ett tåg istället.

Just nu hinner jag varken det ena elelr det andra. Just nu måste jag göra en prioriteringslista för att få överblick

Så jag inte missar något. Allt är lika viktigt och allt ska ske samtidigt.

Problemet stavas tid.

Dygnet har ju fortfarande bara 24 timmar och förhoppningsvis ska jag sova ett par av dom i allafall.

Kavlar upp!

4 kommentarer:

Lennart sa...

Behovet och tillgången av tid går inte alltid ihop har jag märkt. Ett antal gånger genom åren.

Monica sa...

hoppa framför toget er ingen bra ide kan jag säga det blir bara spillror och taskigt mot konduktören!

✿Ewa sa...

Ja det där med tiden trodde jag för enbat hörde småbarns "tiden" till. Men dygnet borde även nu för "tiden" ha fler timmar. Det är fullt upp kan man lugnt säga!

Annan blogg....tror du att det funkar??

epsilon sa...

Låter inte så bra det där. Men listor är bra för då ser man hur himla mycket man hinner. Sänk axlarna och andas lugnt.