2008-12-06

Män med tumstock

Vakter sa en av kvinnorna, dom är tilldragande. Njae svarade en annan inte vakter men kanske män i uniform varpå några av oss fortsatte att protestera. En doktor då, skulle inte det vara intressant? Vi har väl alla någon gång i livet gluttat i en vita serienbok och själv strålar jag på onsdagar när jag tittar på Greys Anathomy.

Doktorer var helt ok. Och för dom så önskade så går det bra med en man i uniform med.

Lärare och it-tekniker eller affärsbiträden och socionomer stod inte lika högt på listan. Avsaknaden av uniform eller vit rock fick ner dom på jorden med ett brak.

Bönder däremot går inte av för hackor men man ser dom ju så sällan, oftast gömmer de sig bakom någon gödselstack och väntar på att ett TV team ska fixa kärleken åt dom. Fram med er bara, vi behöver inga Tv team!

Till slut enades vi, män i blåställ och tumstock! Det är mumma det:-) Det är riktiga karlar åtminstone för en bunt 40 plustanter med en flaska vin och lite glögg innanför västen.

Men inte Martin Tinmell, han är ingen vänlig eller snäll person så han går "fetbort".

Tur man har en egen lite svarstställsman i gömmorna, jag tror allt att han har tumstock i någon av fickorna:-)

Nu far vi till fjälls, går det att mobilblogga så kommer bilder annars får ni nöja er med de förhatliga fyrkanterna.

Och vad säger ni därute.. Vilken slags man anser ni vara hetast?

4 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hur skulle dt vara om din twin tyckte annorlunda?

Det går ju inte!

Kör nu försiktigt!

Pok


Mallablåställsbralla

Anonym sa...

Jag har en tumstock i hurtsen på jobbet, räknas det?

Anonym sa...

Hmmm...är det rätt tjej så skulle jag tända om hon så hade stjängossestrut på huvudet. Tror sedan inte att schablonbilder existerar på det sättet. Manlighet sitter definitivt inte i kläder eller attiraljer, samma sak med kvinnlighet. Samtidigt fattar jag att du raljerar rätt friskt i detta inlägg.

Pangbruden sa...

Raljerar jag??