2008-01-12

Dagens...

...asgarv:

Norska syster ringde och berätta om mina norska småtrolls (4 och 5 år gamla) funderingar kring mosters (dvs min) födelsedag. Följande konversation utspann sig i deras hem i morse:
(På norska)

Troll: Hvor gammel blir moster?
Syster: 43
Troll: Åhhhh da er hun veldig gammel!
Syster; Jaa ildgammel (Norsk cynism för urgammal)
Troll: Är hun en kjerring nå?

Ja lilla vän nu är moster en kärring, en riktig pangkärring!:-)

Dagens skämt: Jag tyckte bensinpriset var riktigt lågt när jag tankade för "endast" 12,14 litern!!!

Dagens fundering: Vem f-n ringde klockan halv 3 i natt???!!

5 kommentarer:

Lotta sa...

Grattis Käring! :-) //L8

Anonym sa...

det var nog en gammal flirt som fylledilleringde i natt, men modet sviktade när du svarade?
Kram från vän V

Anonym sa...

Hej vän V välkommen hem! Jag svarade inte, Vill någon prata med mig i telefon så får dom ringa dagtid:-) Det är så många år sen jag hade någon fylledilleflirt så dom kan inte ens komma ihåg mitt telefonnr!!! Och jag har aldrig gett ut mitt hemnr.. bara mobil.. så tyvärr även omdet llät kul så föll den teorin..

Anonym sa...

det var väl nån från Portugalien...

Anonym sa...

ehhh det är inte många som känner till portugalierna i portugalien.. ;-)