2008-11-29

Jag drömmer


Man är antingen knäpp eller bara en normal Pangbrud när man beter sig som mig. Efter en drink eller två kommer jag på mig själv med att sitta och drömma om hur det kändes att prova nya lilla sötnosen. (CZ85 Combat 9 mm)

Och längta tills nästa gång jag får skjuta med den.

Jag inser att behöver hjälp för det här.

Men hur?

Va f-n, en snart 44 årig tonårsmamma med präktigt arbete inom det kommunala, foträta skor (för det mesta då) och tegelhus med katt och trädgård ska väl inte drömma om dylikt. Jag ska väl planera bullbak och Ajaxrengöringar eller oroa mig för teensen eller bensinpriset.

Drömmar ska sändas mot nya damsugare, antirynkkrämer, romantiska weekender med KP eller en tripp till Kanarieöarna.

Inte sitta och njuta av känslan när man skjuter med en 9 a!

Eller?

:-)

7 kommentarer:

Monica sa...

jo tyckerdu gör helt rätt

Anonym sa...

Hehe!!
I mitt tycke så är det helt normalt:)Kram lena.

Majsanochmalla sa...

Hahha... Damsugare... Jo jag tackar jag! Jag kan ta "damsugarna"....

Pok

Mallakanlämna6000krdammsugareipantbralla

Anonym sa...

Joo jag borde ju det. Det som talar emot är att morfar är väldigt sjuk, och vi vet inte riktigt hur länge vi får ha honom kvar i livet. Jag kommer ju åka i vilket fall som helst, frågan är bara när :) USA har alltid varit ett drömresemål, och åker jag, så blir jag ju borta ett helt år iom att jag kommer vara där som aupair! Och som du sa, vantrivs man så kan man ju alltid åka hem igen! :)

Anonym sa...

Skjut på baby!Tycker du är helball!!!kram!

Pangbruden sa...

Tack Vivan och välkommen till mig. Maddegumman.. Tänker på dig. Tufft med sjuk morfar.

Pangbruden sa...

Jag meande damsugare..vad annars:-)