2008-07-02

Trevlig afton

Ett gott glas rosé och en laxburgare på Pitchers tillsammans med de på jorden jag älskar mest. Mina barn och KP som faktiskt piggnade till. Sommarsol och mycket folk ute, kan man få en bättre start på semestern? Ungarna pladdrade på och berättade om än den ena än den andra dråpliga historien. Mycket skratt och glada miner. Några historier kanske jag måste blogga om framledes:-) Efteråt for vi in på en OK-mack.. Marabou mjölkchoklad hägrade! :-) USA har tydligen värdelöst godis enligt teensen. Så nu sitter dom på sina rum och den ena tonåringen efter den andra har ramlat in:-) Jag hör skratten och........

......jag njuter

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va skönt för dig! Låter som en helt sagolik kväll. Sug in känslan...

Pangbruden sa...

Frippo.. Det är sagolikt att ha dom hemma igen

Unknown sa...

å va kul att KP också var med ;) kan tänka mig att dom har en hel del smaskigt att berätta om UUUSSSSAAA ;)
Har aldrig varit där,men kan bara tänka mig hur STORT allt är!! *kram* Monica

Anonym sa...

Ja allt utom chokladkakaorna typ.. De maxade var inte större än 50 gram;-)

Majsanochmalla sa...

Gud vad underbart... Alla viktiga är med dig! Härligt!

Ja blogga på nu.. Vi vill såklart veta allt!

Njut nu snygging!

Kram

Mallla

Anonym sa...

tack så mycket ;) haha . . Jaa , den enda som var kvar av "orginalen" var trummisen om jag inte minns helt fel :P