2012-09-24

Några saker i min hjärna just nu..

1. Skolfoton.. visst är det ett dyrt jävla otyg egentligen?? Tacksamheten för att slippa dessa är oändlig nu när kidsen blivit vuxna (nåja halvvuxna)

2. Dödsstraff.. Jag kan väl i o f s förstå den känslomässiga aspekten hos den som förlorat en anhörig via mord men principiellt så är jag emot dödsstraff. Hur min hjärna nu kunde komma på en sån sak en måndagseftermiddag.

3. Haft lönesamtal med chefen.. Och känner mig både uppiggad och glad:-) Åtminstone innan nya lönen presenterats..

4. Sura danskar, jag föredrar den glada varianten!

5. Lite lätt träning i eftermiddag och dagen blir komplett.

Märklig hjärna jag har, faktum är att jag under tiden den funderat på dessa märkligheter så har jag faktiskt fått ett och annat gjort på jobbet.

Simultantanen is my second namne:-)


1 kommentar:

Lennart sa...

Ja, dessa skolfoton. Tror jag har kvar ett från 1:an och 4:an i någon fotopärm. På högstadiet och gymnasiet togs det foton och så fick vi köpa alla dessa kataloger med alla klasser i. Tror jag har slängt de.