2009-09-02

Lång dag

Jag har ingen aning om vad som skett i världen utanför, jag har missat alla nyheter och eventuella kommande events.

Dagen har tillbringats i Hallsbergs församlingshem, av alla ställen, tillsammans med en klok kvinna från komrev. Vi har matats med den nya offentlighets och sekretesslagen.

Direkt efter matningen var det matning av annat slag. Ammo har matats in i magasin och säsongens sista standardpistolmatch har skjutits.

Vi, som blivit bortskämda med finaste placeringarna, verkar inte få några medaljer i år.

Surt värre!

Vi hade nog fel färg på tröjorna.

Det kan ju inte bero på hur vi skjutit.. eller hur?

3 kommentarer:

Monica sa...

skulle just in och efterlysa dig ;) fullt upp ser jag !!

Malte sa...

Ja, fel färg!

Monica sa...

jups Men jag tog bort din kommentar ;) övertala mig inte nu!!
jag har bestämt mig om jag får den !!
sådetså;:)