2008-08-13

Mer Dubai


Dubai by night.. Vad sägs? Gissa om jag längtar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trots 47 grader i luften och 33 i vattnet??? Luftfuktighet pa ca 60% gor att man svettas aven utan anstrangning;det ar skont for da behover man inte trana for att kanna sig nyttigt. Var ut till pistolbanan igar men tyvarr ligger de nere tom oktober pga svarigheter med tillstand for vapen och ammunition. Sa skall man skjuta nagot sa blir det pilbage just nu.. Fast det kanske ar kul det med, vem vet.

Och imorgon kommer TV och DVD med surround - kommer att eka harligt i det annu tomma vardagsrummet! Men det ar fornojsamt att titta pa de 5-6 tradgardsarbetarna som arbetar for fullt med att byta ut min grasmatta.. underbart med tradgard som man inte behover skota sjalv!

Lite mer mobler blir det pa lordag for da kommer IKEA och levererar och monterar GRATIS.. det ni! Inga mer svordomar over faninga sexkantnycklar och felvanda skivor.. Men till gardinerna behovs experthjalp av feminintyp, inte riktigt min starka sida.. Farger, langder etc ar ju helt omojligt att fa ihop.. Fast jag klarade av att kopa en matta alldeles sjalv, det ar jag lite stolt over! :-)

Na, om man skulle aka hem och lagga sig vid poolen en stund..

Anonym sa...

For harnere ar det sondag pa fredag och mandag pa sondag... Sa jag tankte nog bly sk polyteist och bekanna mig till bade islam, judendom och kristendom, for da far jag sondag tre dagar i rad - och bara fyra arbetsdagar aterstar i veckan! Hej hopp!

Pangbruden sa...

Jag blir sån jag med..