2011-06-07

Ja jag vet..

Jag måste skriva något.. men jag har liksom varken tid eller lust.

Tiden rusar iväg och när jag försöker få ned den på pränt så fastnar liksom orden i fingrarna.

Bloggtorka och oinspiration i en unik kombo.

Hur som helst:

Jag odlar grönsaker i pallkragar och det växer så det knakar.

På fredag tar slyngeln studenten med idel MVG i betyget:-) Den ömma modern är stolt och ser med tillförsikt framtiden an. Han ska bli gymnasielärare hade han tänkt och varför inte, jag ser ju vad lärarna här tjänar och sååå dåligt är det inte.

Nästa vecka tar semestertripp del ett vid och innan det ska det vara packat, färdigjobbat och klart. Inte helt lätt när man har en KP som hellre fiskar. Men vi tar nog oss fram till Turkiet ändå.

Skytte skytte och åter skytte.. Högsäsongen är i full gång och det tar tid.

Snart stundar semestern, den där långa och tro mig om jag skriver att den är välförtjänt. Väldigt välförtjänt.

Peace alla!

5 kommentarer:

epsilon sa...

Åh, det är så roligt när de tar studenten. En milstolpe i livet, även för föräldrarna.

Pangbruden sa...

Jo det är mycket speciellt...

Lennart sa...

Så, nu är jag lättad. Jag ser att du lever. Hoppas du får en trevlig resa.

pangis sa...

Tack Lennart, får skärpa mig om inte annat så för din skull:-)

LJ Media sa...

Ha det så bra i Turkiet. Ett härligt land, men lite för hett i slutet av juni...