2010-07-29

Snodde mig en lista jag. Read it and weap... eller nåt:-)

Namn: Pangbruden

Piercingar: 5 hål i ena örat och 2 i det andra

Tatueringar: Nope är ren..

Längd: 170 cm

Skostorlek: 39 (viktigt för er att veta va?:-)

Hårfärg: Blond.. numera med lite hjälp:-)

Är du kär i någon: Absolut, det vet ni väl.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Egentligen inte men jag skulle vilja bo ihop med KP nu.

Tänker du på självmord: Vilken idiotfråga! Absolut inte!

Tycker andra att du är attraktiv: Det har hänt ja..

Vilket shampoo använder du: Varierar efter pris.

Vilken parfym använder du: Alltid parfym och alltid någon Armani.

Vad är du rädd för: Jag är en Pangbrud jag är inte rädd för nåt:-) Bortsett från att överleva mina barn då men det sitter ju i generna.

Gillar du att tvätta: Nej men det stör mig inte, har två tvättmaskiner så det går snabbt.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Gjorde tills jag föråkte mig på Disneyland i Paris så numera åker jag bara barnbanorna och skirker högst av alla:-) Gissa om Tass skäms över mig..

SENASTE...

Film du hyrde: Hyr inte film..

Film du köpte: 10 st Blue Ray DVD filmer som man fick med nya DVD´n.

Låten du lyssnade på: "Anything you want" med Roy Orbinson på P4 faktiskt:-)

Låten du hade på hjärnan: Det är just den..

Låten du laddade ner: Laddar inte ner låtar.

Personen du ringde: KP angående att min bil står i hans garage, jag tog hans idag:-)

TV program du tittade på: Sporten i gårkväll.

Personen du tänkte på: KP när jag skrev ovan:-)

FAVORIT...

Mat: Kålpudding och oxfilé dock inte samtidigt:-)

Låt: Metallicas Enter Sandman och Journeys Seperate ways bland annat.

Sak att göra: Skjuta pistol, åka skidor och att läsa, inte heller det samtidigt:-)

Sport: Svår fråga va?? Skytte och skidor sen är jag idrottsnörd som tittar på allt.

Dryck: Kaffe och vin.. nej inte heller det samtidigt:-)

Kläder: Sportiga ni vet keps, kängor och sånt:-) Men på jobbet är jag finklädd med high heels och allt:-)

Film: Har ingen.

Bil: Min gula Renault Cab:-)

ANTAL...

Gånger du varit kär: En och annan men mest i KP that´s for sure.

Gånger ditt hjärta brustit: Inte mer än att det läkt ihop.

Hjärtan brustit på grund av dej: Hade varit kul att veta:-)

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Många eftersom jag idrottat i hela mitt liv.

Ärr du har på kroppen: Ett på vardera ankel efter att fått dropp i benen när jag som ettåring drack ättikssyra. Tre på magen varav två laproskopier och en stor gallstensoperation.

SENASTE...

Bok du läste: Jehååvasjävlen av Henrik Pettersson, klart läsvärd bok!

Personen du fick mail av: KP som skickade över bokningsbekräftelsen till stugan i Norge.

Personen du fick brev av: Får inga brev, bara räkningar.. Grisigt va?

Personen du fick sms av: KP som skickade cyberpussar:-)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tja det var länge sen. Fjunet har jag knappt sett i sommar då han reser land och rike runt och jobbar men jag och barnen åt tillsammans i måndags men då var inte KP eller Tass med. Alltid saknas nån:-)

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Packat, varit på Apoteket och kopplat in en ny dataskärm:-)

Var det kul: Kul?? Jo det är ett sant nöje att gå på Apoteket.. Men kul med ny skärm.

Hur tidigt stiger du upp: Gärna tidigt om jag får skrota runt en stund.

Gillar du att slåss: Behövs inte, jag är ju en Pangbrud:-)

Vad ska du göra ikväll: Packa klart och se på TV, KP fiskar förstår ni så jag sköter marktjänsten.

Är du seriös: Ja men med glimten i ögat.

Vad är du allergisk mot: Idioter och en hel del ätligt för att inte tala om den där förbaskade Gråbon som ger mig astma..

Var har du ont: Högerarmen mer eller mindre tyvärr.

Använder du hårspray: Jajamensan!

Kan du stå på händer: Det är väl bara att böja sig ner och ställa sig på dom om man nu vill göra det.

Favoritserie: Greys och Tudors. Stör mig icke när dessa sänds på TV tack!

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Flingsalt

Gillar du ketchup: Nej inget vidare men kan äta det.

Är du glad nu: Jodå

Var du glad igår: Absolut.

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ett par trevliga kvinnor ja:-)

Vad dansar du till: Gud vad länge sen det var jag dansade..

Stockholm är: Årets SM stad

Göteborg är: 2011 års SM stad:-)

Kan du sjunga: Inte opera men en och annan nubbevisa går bra.. Jo jag kan faktiskt sjunga, vem tror ni min dotter ärvde sin musikalitet från??;-)

Mer värt än guld: Mina pangar och min familj.

Spaghetti eller makaroner: Ingetdera får ont i magen.

Ett land jag helst vill besöka: Vill bila i USA

Ska bli skoj: Norgetrippen. Gillar att resa oavsett resmål.

Ska inte bli skoj: Torka upp kattfans spya jag hittade på altanen..

Sparar till: Vinterns elräkningar

Väntar på: Att klockan ska bli slagen..

Pålägg som gäller: Äter oftast ägg och behöver inget pålägg

Dagens dryck: Kaffe

Sedär.. sno den nu och roa er lite i bloggtorketider.

5 kommentarer:

Lennart sa...

Väldigt vad du tjatar om dina elräkningar. Men men, det kostar nog lite mer i en villa än hos mig. Min förbrukning ligger alltid under 2 000 kWh/år.

Pangbruden sa...

Lennart:Hade du fått 4000:-/månad i 4 månaders tid som var mer än dubbelt än normalt så hade du med tjatat:-)

Anonym sa...

...jag hoppas att du i våras höjde din preliminära årsförbrukning på elen, som jag föreslog för dig tidigare i år.....?Har du gjort det så blir din sluträkning inte så hög, när den kommer..........

pangis sa...

Jag betalar varje månad, för det som jag förbrukat.. Med fjärravläsning så jag får inga sluträkningar längre, tack o lov:-)

Lennart sa...

Jodå, jag förstår dig